פרסום
פרסום
פרסום הוא אומנות המכירה ולא יותר. המטרה של פרסום תמיד הייתה למכור מוצרים, סחורות, שירותים או רעיונות . למרות שחלו שינויים גדולים בתחום, מרכיבי ומיקוד הפרסום הבסיסיים הם:
- זיהוי - פרסום מזהה מוצר / שירות או מקום שבו הוא נמכר.
- מידע - פרסום מספק מידע על מוצר.
- שכנוע - פרסום משכנע אנשים לקנות.
כיום פרסום הוא אמצעי שכנוע אינטראקטיבי והמוני המחבר בין קהל היעד למוצרים / סחורות / שירותים באמצעות פירוש תכונותיהם והתאמתו לרצנותיהם וצרכיהם.
תגובות
הוסף רשומת תגובה