פרסום

פרסום

פרסום הוא אומנות המכירה ולא יותר. המטרה של פרסום תמיד הייתה למכור מוצרים, סחורות, שירותים או רעיונות . למרות שחלו שינויים גדולים בתחום, מרכיבי ומיקוד הפרסום הבסיסיים הם:

  • זיהוי - פרסום מזהה מוצר / שירות או מקום שבו הוא נמכר.
  • מידע - פרסום מספק מידע על מוצר.
  • שכנוע - פרסום משכנע אנשים לקנות.

כיום פרסום הוא אמצעי שכנוע אינטראקטיבי והמוני המחבר בין קהל היעד למוצרים / סחורות / שירותים באמצעות פירוש תכונותיהם והתאמתו לרצנותיהם וצרכיהם.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

משהו על עצמי